131 ''Прикладна механіка''
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 131 ''Прикладна механіка'' за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу зміни виду палива на ефективні показники 4-тактного дизельного двигуна потужністю 300 кВт з удосконаленням системи мащення. Прототип 6ГЧН 19/23(2023-12) Шмалько Аліна Геннадіївна; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаМета роботи – дослідження індикаторних та ефективних показників газодизельного двигуна при зміні виду палива. Завданням роботи є розрахунок робочого процесу газодизельного двигуна аналітичним методом. Визначення впливу виду палива на ефективні та індикаторні показники двигуна, що проектується, в порівнянні з двигуном-прототипом. Об’єкт дослідження – газовий двигун 6ГЧН 19/23 потужністю 330 кВт при 1000 хв-1. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розраховано робочий процес газодизельного двигуна, тепловий баланс та обчислено сили, що діють в КШМ. При конструюванні системи мащення було проведено аналіз існуючих систем мащення та конструкцій масляних насосів. Серед можливих варіантів було обрано систему мащення з «сухим» картером та шестеренний масляний насос. Система мащення з «сухим» картером була обрана через те, що при такій системі змащення, коли маслозбірна цистерна розташована поза картера, масло не відчуває вплив від дії гарячих відпрацьованих газів і менше забруднюється продуктами згоряння палива. Шестеренний масляний насос було обрано нами через те, що він простий в конструкції та експлуатації, а також відносно дешевий. Було проведено розрахунок системи мащення, в якому визначено площі фільтруючих поверхонь фільтрів тонкого та грубого очищення, а також циркуляційну подачу масла та площу поверхні теплообміну кожухотрубного теплообмінника. При розрахунку масляного насоса визначено його циркуляційну подачу, конструктивні особливості зубчастих коліс та потужність, яка використовується на його привід. Розраховано вал насоса на кручення та визначено його мінімально допустимий діаметр. Велику увагу в даній кваліфікаційній роботі приділено охороні навколишнього довкілля та охороні праці. В ході виконання даного розділу дипломної роботи був проведений аналіз небезпечних та шкідливих факторів, які виникають при роботі двигуна. Також було зроблено огляд техніки безпеки та протипожежного захисту при експлуатації двигуна. Були запропоновані заходи щодо зниження рівня шуму та вібрації при роботі двигуна. Рекомендовано заходи для зниження токсичності відпрацьованих газів та захисту навколишнього середовища.Документ Вдосконалення паливної системи газодизельного двигуна шляхом використання синтез-газу(2023) Мокроусов Денис Сергійович; Познанський Андрій СтаніславовичВ магістерській роботі наведені результати проектування двигуна внутрішнього згоряння, який працює на синтез-газі потужністю 600 кВт для стаціонарної електричної станції. В якості базового був обраний двигун 8ЧН 25/34, який виробляється на підприємстві ПЕРВОМАЙСЬКДИЗЕЛЬМАШ (м. Первомайськ, Миколаївської обл.). В якості робочого циклу був обраний цикл з домішкою дизельного палива та газотурбінним наддувом, що забезпечує достатньо високі показники ДВЗ. В роботі виконані розрахунки робочого циклу ДВЗ, а також розроблена паливна система з клапанною подачею синтез-газу. Також наведені заходи щодо забезпечення вимог екології та охорони праці. Розрахунки, наведені у даній роботі, довели доцільність використання синтез-газу на двигуні 8ЧН 25/34 у складі стаціонарної електричної станції. Магістерська робота викладена українською мовою на 78 сторінках розрахунково – пояснювальної записки, використано 10 літературних джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.Документ Вдосконалення системи мащення тепловозного двигуна шляхом модернізації маслоохолоджувача.(2023) Козаченко Сергій Миколайович; Познанський Андрій СтаніславовичВ магістерській роботі наведені результати вдосконалена системи мащення тепловозного двигуна 10Д100 для тепловозу типу ТЕП70, шляхом модернізації маслоохолоджувача. В якості базового був обраний двигун 10Д100 – 10ДН 20,7/ 2х25,4 потужністю 2800 кВт. В роботі виконані розрахунки робочого циклу ДВЗ. Проведено аналіз системи охолодження двигуна. Розглянуто основні шляхи оптимізації маслоохолоджувача, виконано розрахунок параметрів МО-прототипу за програмою зворотного розрахунку маслоохолоджувача, виконано пошук оптимальних геометричних розмірів круглої трубки з накатним оребренням. У роботі проведено аналіз рівня шуму й вібрації в машинному відділенні дизеля, запропоновано заходи щодо зниження небезпечних і шкідливих факторів, що впливають на персонал з обслуговування дизеля. Розглянуто питання охорони навколишнього середовища й забруднення, які виникають при експлуатації дизеля. Магістерська робота виконана українською мовою на 81 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.Документ Вдосконалення технології зміцнення контактних поверхонь лопаток газотурбінних двигунів(2023) Вдовиченко С. М.; Костін О. М.В даній магістерській роботі описана проблематика нанесення зміцнюючих матеріалів на поверхню лопаток газотурбінних двигунів (ГТД). Сутність питання зводится в необхідності пошуку зміцнюючих матеріалів та технології їх нанесення на нікелевий сплав типу ЧС 88У (матеріал лопаток ГТД) для підвищення експлуатаційних властивостей та робочих параметрів ГТД. В роботі описується склад, структура та основні властивості нікелевого сплаву ЧС 88У, а також процес виготовлення стеліту і наплавкі його на контактні поверхності лопаток газотурбінного двигуна. В практичній частині магістерської роботи виговлено та проведенно дослідження структурних, технологічних та експлуатаційних властивостей двох стелітів: штатного Х30Н50Ю5Т2 та стеліту зі зменшеним змістом алюмінію Х30Н50Ю3Т2. По проведеним дослідженням отримані слідуючи результати: стеліт Х30Н50Ю3Т2 зі зменшеним змістом алюмінію є більше технологічним при наплавленні в порівнянні зі штатним стелітом Х30Н50Ю5Т2; зносостійкість стеліту Х30Н50Ю3Т2 перевищує аналогічні показники штатного стеліту Х30Н50Ю5Т2; корозійна стійкість стелітів майже не змінилась; металографічним дослідженням не виявлено дефектів наплавлення стелітів на лопатки ГТД; за результатами замірів твердості дослідних матеріалів, стеліт зі зменшеним змістом алюмінію Х30Н50Ю3Т2 не поступається штатному стеліту Х30Н50Ю5Т2. Результати дослідження, а також розрахунки економічної частини магістерської роботи, вказують на можливість серійного використання стеліту зі зменшеним змістом алюмінію Х30Н50Ю3Т2 для зміцнення поверхонь лопаток газотурбінного двигуна.Документ Використання газового палива у середньообертовому двигуні 6ЧН12/14, що працює у складі стаціонарної електростанції(2023) Анціпорович О. О.; Ткач М. Р.Представлений дипломний проект містить у собі 82 сторінок, 47 рисунків, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблений комплекс технічних рішень, що дозволяє використовувати у стаціонарному сердньообертовому двигуні 6ЧН 12/14 газового палива, для цього запропоновано використання форкамерофакельного запалювання, відповідні схемні та конструктивні рішення.Документ Використання диметилового ефіру у якості альтернативного палива для двигуна генератора MAN 8L51/60DF(2023-12) Захарчук Денис Русланович; Галинкін Юрій МиколайовичПредставлений дипломний проект містить у собі 77 сторінок, 44 рисунки, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розглянута можливість використання запальної дози диметилового ефіру у газодизельному двигуні. Розглянуто вплив диметилового ефіру на екологічні показники двигуна, розраховано робочий процес, модернізовано паливну систему двигуна.Документ Використання рапсової олії у якості палива середньообертового двигуна 6ЧН26/34, що працює у складі стаціонарної електростанції(2023) Кошур Всеволод Вікторович; Ткач Михайло РомановичПредставлений дипломний проект містить у собі 73 сторінки, 47 рисунків, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблений комплекс заходів щодо переобладнання середньообертового двигуна 6ЧН 26/34 для роботи на рапсовій олії у складі стаціонарної електростанції, відповідній модернізації паливної системи та паливного обладнання.Документ Використання скрапленого газу у якості палива для головного двигуна Wartsila L32, LPG-газовозу з метою зменшення витрат на його експлуатацію(2023-12) Чебаненко Віталій Віталійович; Білоусов Євген ВікторовичМорське перевезення зріджених газів зі своєю розвиненою інфраструктурою й особливостями виникли з потреб сучасної економіки. Завдяки цьому флот танкерів-газовозів (або просто «газовозів») розвивався швидкими темпами: перший спеціально спроектований і побудований газовоз з'явився в 1953 р.; до кінця 1981 р., за даними конференції «Газтех–81», понад 550 газовозів успішно перевезли близько 250 млн. м3 тільки скрапленого природного газу (у західній літературі Liquefied Natural Gas (LNG)); до кінця 2003 р. світовий флот танкерів-газовозів у кількості приблизно 600 одиниць мав валову місткість 8785 тис. рег. т. За 50-літню історію свого розвитку танкер-газовоз став самостійним спеціалізованим типом морських транспортних суден. Важливу роль морське перевезення газів може зіграти для економіки незалежної України. Розвиток цього напрямку може дозволити диверсіфікувати постачання природного газу, знизивши тим самим залежність економіки країни від постачань газу по трубопроводах. У цьому зв'язку питання пов'язані з удосконалюванням експлуатаційних характеристик суден газовозів набувають особливу актуальність. Ефективний шлях зниження реального ризику при морському перевезенні зріджених газів – узагальнення й використання національного й міжнародного досвіду в галузі експлуатації газовозів, а також з'ясування точної природи, виду й ступеня можливої небезпеки. Якщо питанням проектування, конструкції, опису окремих видів газовозів присвячені багато статей і повідомлень, то по експлуатаційних аспектах проблеми кількість публікацій обчислюється одиницями, питання технології перевезення скраплених нафтових газів описово розглядаються практично в єдиній роботі. В Україні основна маса публікацій являє собою обзори й переклади іноземної інформації, повідомлення в періодичній пресі про дослідження окремих часткових питань, переважно за технологією перевезення. В галузі проектування газовозів безсумнівний інтерес представляє книга С. И. Логачева й М. М. Миколаєва, що не втратила свого значення дотепер.Документ Використання у головному судновому двигуні Wartsila 6RT-Flex50-B газового палива на основі природнього газу(2023-12) Дзюбенко Анатолій Михайлович; Галинкін Юрій МиколайовичПредставлений дипломний проект містить у собі 77 сторінок, 44 рисунки, 5 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблений комплекс заходів для зниження витрат на паливну складову суднової енергетичної установки з головним двигуном Wartsila 6RT-Flex50-B шляхом використання газового палива. Виконано економічні розрахунки ефективності використання запропонованих технічних рішень.Документ Дослідження впливу застосування альтернативного палива на ефективні показники 4-тактного автомобільного дизельного двигуна без наддуву, потужністю 42 кВт(2023) Богинська Людмила Вікторівна; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаРозроблена відповідно до завдання кваліфікаційна робота містить в собі необхідні конструкторські креслення, розрахункові і пояснювальні матеріали по двигуну 3ЧН10,5/12 і детальну розробку конструкції форсунки. Кваліфікаційна робота оформлена текстовим документом у вигляді пояснювальної записки та графічної конструкторської частини проекту загальною кількістю 6 листів формату А1, технологічного процесу складання форсунки. Двигун Д-130 потужністю 44 кВт встановлюється на автомобілі невеликої вантажепід’ємності та легкі трактори. У другому розділі кваліфікаційної роботи по заданим вихідним параметрам проектованого двигуна (Ре=42 кВт) визначено двигун – прототип Д-130 (Ре =33,1кВт при n=2000хв-1) і виконані розрахунки робочого циклу. По результатам розрахунків робочого процесу побудовані індикаторна діаграма дійсного робочого циклу та діаграми сил, що діють на деталі КШМ, величини яких знайдені в динамічному розрахунку двигуна. Значне місце в дипломному проекті зайняла розробка конструкції електронно-гідравлічної форсунки, яка забезпечує підвищення надійності та ресурсних показників двигуна завдяки покращенню рівномірності роботи. В пояснювальній записці приведений детальний опис запроектованої конструкції та виконане обґрунтування запропонованої. В технологічному розділі кваліфікаційної роботи розроблено технологічний процес складання форсунки. В ході цієї розробки складено маршрутний технологічний процес складання, визначено час на виконання кожної операції складання. Враховуючи те, що запроектований двигун є джерелом шуму і вібрації, велику увагу в кваліфікаційній роботі відведено на розробку заходів по зменшенню негативного впливу його роботи на обслуговуючий персонал і на навколишнє середовище.Документ Дослідження та оптимізація технології автоматичного зварювання трубопроводів зі сталі 08Х18Н10Т(2023) Козловський Д. С.; Костін О. М.У дипломній роботі виконана розробка складання та зварювання типових технологічних трубопроводів, які використовуються в промисловості та експлуатуються в агресивних серидовищах. Був проведений аналіз конструкції, дана характеристика сталі 08Х18Н10Т (AISI 321). Приведені типові технології складання та зварювання конструкції. Вибраний та обґрунтований спосіб зварювання – автоматичне зварювання неплавким електродом в середовищі захисних газів (Ar 99,95 %), виконаний розрахунок режимів зварювання на всіх етапах, проведений аналіз деформації від зварювання за допомогою стандартних схем розрахунку, а також ПЗ Ansys 2023 R2. Розроблений технологічний процес складання-зварювання трубопроводу. Враховуючи всі особливості було вибрано зварювальні матеріали, зварювальна пара дріт+газ : OK Autrod 308LSi+Ar 99,995 % та обладнання: зварювальні кліщі MWG-170 та джерело живлення MWA-400, приведені методи контролю. Контроль якості зварних з’єднань проводиться відповідно до стандарту EN ISO 5817, level B. В розділі «Охорона праці» наданий аналіз небезпечних та шкідливих факторів та розроблені заходи, щодо їх усунення. Розраховано собівартість виконання зварювальних робіт при виготовленні першої партії з урахуванням закупки обладнання. Загальний вміст пояснювальної записки складає ___ аркушів та містить ___ розділів. Робота включає в себе графічну частину, яка складається з одного креслення та чотирьох плакатів. Загальна кількість графічної частини – 5 аркушів.Документ Дослідження та розробка технології зварювання дисків ступенів ротора із сплавів ВТ3-1 ТА ВТ-9 компресора газотурбінного двигуна(2023) Сичов О. В.; Костін О. М.Кваліфікаційна робота присвячена огляду проблем зварювання титанових сплавів у газотурбобудуванні при виробництві окремих вузлів газотурбінної установки, зокрема ротору компресора низького тиску при зварюванні дисків барабану із різних титанових сплавів. Проведено аналіз існуючих способів зварювання; визначено їх основні переваги та недоліки. За результатами аналізу зроблено висновок, що для серійного виробництва газотурбінного двигуна електронно-променеве зварювання у вакуумі є оптимальним варіантом. В роботі описано склад та властивості титанових сплавів ВТ3-1 + ВТ9. Визначено технологію та режими електронно-променевого зварювання. Розроблена комплексна методика на підставі якої проведено дослідження структурних, технологічних та експлуатаційних властивостей зварного з’єднання із сплавів ВТ3-1 + ВТ9. Визначено комплекс заходів із охорони праці при роботі на електронно-променевих зварювальних установках. Результати дослідження, а також розрахунки економічної частини магістерської роботи, вказують на економію матеріальних витрат у серійному виробництві, наприклад при ремонті, або коли відсутні комплектуючі із заданих матеріалів. Обґрунтований підхід із заміною одного титанового сплаву іншим є оправданим, економічно обґрунтованим та доцільним.Документ Дослідження та розробка технології механізованого виготовлення насадки гребного гвинта(2023) Кучеренко В. В.; Kucherenko V. V.; Драган С. В.Тема: Дослідження та розробка технології механізованого виготовлення насадки гребного гвинта. Дипломник: Кучеренко В. В. Група: 6121м Керівник: Драган С. В. У роботі розглянуті наступні питання: розробка вдосконаленої технології складання та зварювання насадки гребного гвинта; дослідження зварних з’єднань 09Г2+12Х18Н10Т; розрахунок режимів автоматичного та механізованого зварювання насадки; розрахунок термічного циклу для автоматичного та механізованого зварювання; розрахунок собівартості складання при зварюванні зовнішньої обшивки насадки гребного гвинта; охорона праці та навколишнього середовища при зварюванні. Кваліфікаційна робота складається з пояснювальної записки на 94 аркушах формату А4 та презентації на 10 слайдах. Використано 11 джерел інформації.Документ Дослідження технології зварювання вузлів трубної решітки теплообмінника з використанням автоматизованого комплексу(2021) Долгополов, Д. В.; Драган С. В.Кваліфікаційної роботи студента гр. 6121м Долгополова Данила Валерійовича. Тема роботи Дослідження технології зварювання вузлів трубної решітки теплообмінника з використанням автоматизованого комплексу. Робота спрямована на підвищення ефективності зварювальних робіт в атомній енергетиці. Мета роботи – дослідження технології автоматичного зварювання вузла «труба (заглушка)–трубна дошка» теплообмінника типу ПГВ-1000 з використанням автоматизованого комплексу У роботі вирішені наступні завдання: 1. Розроблено технологічні процеси зварювання вузлів теплообмінників стосовно до умов ЮУ АЕС з використанням автоматизованого комплексу. 2. Вибрана конструкція зварного вузла трубної решітки та оцінка якості зварних з’єднаннь. 3. Розрахунковим шляхом визначені параметри режиму автоматичного зварювання МІГ кільцевих швів при вварюванні ТОТ та заглушок у трубну дошку теплообмінника. 4. Визначені розрахунком параметри режиму зварювання забезпечують задовільне формування кільцевих швів з’єднання «ТОТ (заглушка)–трубна дошка». 5. Виконані металографічні дослідження технології автоматичного зварювання вузлів трубної решітки теплообмінників. 6. Виконана економічна оцінка технології зварювання вузлів теплообмінників з використанням автоматизованого комплексу. Робота складається з 6 розділів, містить 103 сторінок тексту, 47 рисунків, 16 таблиць та 22 використаних джерел інформації. Керівник роботи Драган Станіслав ВолодимировичДокумент Дослідження технології та розробка дільниці зварювання вузлів автомобільних теплових акумуляторів зі сталі 12Х18Н10Т(2023) Авраменко К. М.; Avramenko K. M.; Драган С. В.Тема: Дослідження технології та розробка дільниці зварювання вузлів автомобільних теплових акумуляторів зі сталі 12Х18Н10Т. Дипломник: Авраменко К. М. Група: 6121м Керівник: Драган С. В. У роботі розглянуті наступні питання: розробка вдосконаленої технології складання та зварювання вузлів автомобільних теплових акумуляторів; дослідження температурних полів при зварюванні заправних трубок капсул, заповнених теплоакумулюючим матеріалом; розрахунки режимів зварювання та очікуваних зварювальних деформацій при виготовленні корпусів теплового акумулятора; розробка спеціалізованої складально-зварювальної дільниці для серійного виготовлення теплових акумуляторів зі сталі 12Х18Н10Т; охорона праці та навколишнього середовища при зварюванні; розрахунок технологічної собівартості складання та зварювання теплового акумулятора. Кваліфікаційна робота складається з пояснювальної записки на 111 аркушах формату А4 та презентації на 14 слайдах. Використано 38 джерел інформації.Документ Застосування випарив нафти у якості палива для головного двигуна MAN 6S70MC-С нафтоналивного танкеру ''Ardenne Venture''(2023-12) Янковський Денис Олександрович; Білоусов Євген ВікторовичПостійне зростання вимог до екологічних показників роботи суднових дизельних установок з однієї сторони й підвищення вартості палив з іншої, змушують розроблювачів суднових дизельних двигунів шукати нетрадиційні підходи до розв'язку проблеми скорочення шкідливих викидів і зниження експлуатаційних витрат на паливо. Досвід останніх десятиліть показав, що ефективне вирішення проблем суднової енергетики можливо тільки на базі комплексного підходу, коли всі процеси, пов'язані з роботою й експлуатацією судновою енергетичною установкою (СЕУ) розглядаються як єдине ціле. До нововведень, спрямованих на вдосконалювання робочого процесу у двигунах останніх моделей, можна віднести: підвищення тиску наддування до 0,32...0,4 МПа; підвищення тиску (рс) і температури (Тс) наприкінці стиску до 10...16 МПа й 900...1200 К, відповідно, а також підвищення максимального тиску циклу (рz) до 18,5...23,0 МПа; підвищення тиску упорскування палива до 90...150 МПа; перехід на акумуляторні системи упорскування з мікропроцесорними системами керування й контролю; оптимізація фаз газорозподілу й керування ними, зокрема перехід на, так званий, Міллер-Процес; застосування спеціальних законів подачі палива в камеру згоряння, зокрема з перед- або післявприском, а так само з декількома послідовними упорскуваннями; використання інших технічних рішень, до яких можна віднести: використання водопаливних емульсій; зволоження надувального повітря; пряме упорскування води в робочий простір двигуна, перепуск газів, що відробили, на впуск двигуна і т. д. Одним з варіантів розв'язання проблеми відповідності вимогам по викидах в атмосферу із суден є застосування природного газу в якості основного суднового палива. Дане розв'язання дозволяє повністю виключити викиди сірки, суттєво скоротити викиди оксидів азоту й вуглецю, а також твердих часток, що може значно поліпшити екологічну обстановку в прибережних акваторіях і на внутрішніх водних шляхах. При цьому перехід на газове паливо на судах потенційно може забезпечити зниження операційних витрат за рахунок більш низької вартості газу в порівнянні із традиційними видами палива, а також за рахунок виключення витрат на виплату штрафів за перевищення екологічних норм на вміст шкідливих речовин у викидах судна. Однак перехід на газ спричиняє деякий ріст їх будівельної вартості, в основному – за рахунок дорогих систем зберігання газу.Документ Зменшення експлуатаційних витрат шляхом використання в головному судновому малообертовому двигуні MITSUBISHI 6UEC50LSII судна «BBC RHEIDERLAND» метанолу у якості основного палива(2023) Іваницька Юлія Володимирівна; Галинкін Юрій МиколайовичПредставлений дипломний проект містить у собі 71 сторінки, 34 рисунки, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблено ряд схемних та конструктивних рішень щодо зменшення експлуатаційних витрат суднової енергетичної установки з головним двигуном 6UEC50LSII шляхом використання у головному двигуні спиртового палива, а саме метанолу.Документ Конвертація дизеля 6ЧН 26/34 в газодизель 6ГДЧН 26/34 шляхом модернізації паливної апаратури(2021) Вільховецький, Андрій Русланович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаДокумент Модернізація головного двигуна Sulzer RTflex 50В танкеру-хімовозу для роботи на газовому паливі(2023) Сікерін Вячеслав Євгенійович; Білоусов Євген Вікторовичвного тиску при подачі газу при низькому тиску. До експлуатації двотактних малооборотних двигунів з системою низького тиску приступила фірма Wärtsilä. Саме двигун цієї фірми типу RT-flex 50В встановлено на судні що розглянуто у даному дипломному проекти. Ціль роботи розробити комплекс заходів для переобладнання двигуна Sulzer RT-flex 50В системою подачі газу під низьким тиском, з метою покращення його економічних та екологічних показників. Завданням роботи є аналітичним методом провести розрахунок робочого процесу дизельного двигуна, який конвертується у газодизель. Порівняти і визначити вплив використання газового палива на характер перебігу робочого процесу його ефективні та екологічні показники. Об’єкт дослідження – газодизельний двигун RT-flex 50В, який випускається фірмою Wärtsilä. Встановлюється, на різні типи суден у якості головного, у тому числи на танкер-газовоз ''Gaschem Antarctic'', що розглянуто у даній роботі. Апробація результатів дослідження – автор прийняв участь в Міжнародній науково-практичній конференції ''Сучасні технології в автомобілебудуванні, транспорті та при підготовці фахівців'', яка проводилася Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом 23-25 жовтня 2023 р. з доповіддю «Оптимізація геометричних параметрів проточної частини газоподаючого модуля малооборотного газодизельного двигуна»Документ Модернізація паливної системи головного двигуна MAN B&W 6S50ME газовозу «ATLANTIC GAS» для використання пропан-бутанового газового палива(2023) Друзенко Олександр Анатолійович; Ткач Михайло РомановичПредставлений дипломний проект містить у собі 78 сторінок, 26 рисунок, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблено ряд схемних та конструктивних рішень щодо покращення паливної економічності суднової енергетичної установки з головним двигуном MAN B&W 6S50ME шляхом використання у головному двигуні зрідженого газового палива.