Бакалаврські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра
Переглянути
Нові надходження
Документ Підвищення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Прототип 6Ч 23/30(2024) Баранський Ростислав Віталійович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо підвищення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано паливну систему штатного двигуна, та розглянуто особливості її роботи. Зазначено переваги та недоліки штатної паливної системи. Окремо описано особливості будови штатної форсунки. Визначено шляхи для подальшого покращення конструкції форсунки, в тому числі за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Запропоновано нове конструктивне рішення розпилювача що передбачає можливість його швидкої заміни за рахунок складеної конструкції. Визначено параметри системи подачі палива дизельного двигуна. Розглянуто проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час експлуатації. Визначено кількісні показники токсичних компонентів відпрацьованих газів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Булацевський Денис Ігорович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему ''Вдосконалення конструкції блочного паливного насосу високого тиску з покращеною конструкцією плунжерної пари для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 170 кВт. Прототип – 6ЧН18/22'' складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 7 Додатків – 2–х специфікацій та 5 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної конструкції втулки плунжера та плунжера. Також виконані розрахунки теплового балансу та динаміки дизеля 6ЧН18/22. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на дизельний двигун 6ЧН18/22, складальне креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний переріз), робочі креслення втулки плунжера та плунжера.Документ Проект 4-тактного дизельного двигуна потужністю 5400 кВт з розробкою технологічного процесу складання маслоохолоджувача. Прототип 6ЧН 43/61(2024) Войтович Владислав Ігорович; Познанський Андрій СтаніславовичВ дипломному проекті було виконано розрахунок робочого циклу 4-тактного дизельного двигуна 6ЧН 43/61 потужністю 5400 кВт при 500 об/хв колінчатого валу. За результатами розрахунку отримано основні параметри робочого циклу і побудовано теоретичну індикаторну діаграму. Проведено аналіз ефективних показників проектованого двигуна й прототипу. Виконано динамічний розрахунок двигуна та побудовані діаграми динаміки. Також виконано розрахунок систем, які обслуговують двигун, а саме – паливної, змащення, охолодження, повітропостачання і газовідводу та системи пуску. В технологічному розділі дипломної роботи розроблено технологічний процес складання маслоохолоджувача. В роботі розглянуто основні вимоги до експлуатації двигуна, розроблено заходи з охорони праці та розглянуто питання охорони навколишнього середовища. Дипломна робота виконана українською мовою на 83 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 11 літературних джерел. Графічна частина представлена на 4 кресленнях формату А1.Документ Покращення технічних параметрів газового двигуна потужністю 410 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива. Прототип - 6ГЧН25/34(2024) Гаєвський Вадим Сергійович; Галинкін Юрій МиколайовичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему "Покращення технічних параметрів газового двигуна потужністю 410 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива." складається із вступу, чотирьох розділів та шести додатків - трьох специфікацій та шести листів креслень. Текстова частина пояснювальної записки складається з опису конструкції двигуна-прототипу 6ЧГН25/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів. Розрахований тепловий баланс двигуна, теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. В третьому розділі зроблений опис системи газопостачання та газогенераторної установки, виконаний розрахунок елементів паливної системи двигуна. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблені загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ГЧН25/34 (поперечний переріз), креслення складальне заслінки, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ, креслення загального виду електростанції, схема подачі газу в двигун та схема газогенераторної установки.Документ Проект 2-тактного дизельного двигуна потужністю 11482 кВт з розробкою технологічного процесу регулювання паливного насосу високого тиску. Прототип 6ДКРН 60/202,2(2024) Ільчик Яна Василівна; Познанський Андрій СтаніславовичВ дипломному проекті було виконано розрахунок робочого циклу 2-тактного дизельного двигуна 6ДКРН 60/202,2 потужністю 11482 кВт при 123 об/хв колінчатого валу. За результатами розрахунку отримано основні параметри робочого циклу і побудовано теоретичну індикаторну діаграму. Проведено аналіз ефективних показників проектованого двигуна й прототипу. Виконано динамічний розрахунок двигуна та побудовані діаграми динаміки. Також виконано розрахунок паливовпорскуючої апаратури. В технологічному розділі дипломної роботи розроблено технологічний процес регулювання паливного насосу високого тиску. В роботі розглянуто основні вимоги до експлуатації двигуна, розроблено заходи з охорони праці та розглянуто питання охорони навколишнього середовища. Дипломна робота виконана українською мовою на 83 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 літературних джерел. Графічна частина представлена на 4 кресленнях формату А1.Документ Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125 кВт.(2024) Лазов Данило Дмитрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаціиної роботи бакалавра на тему "Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125кВт" складається із Вступу, 4 розділів, Висновку, Використаної літератури та 6 Додатків. В текстовій частині пояснювальної записки приведений детальний опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 8ЧН13/14, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з обґрунтуванням вихідних даних та визначенням його основних параметрів, також розрахований тепловий баланс двигуна. Для побудови діаграм сил, що діють на КШМ дизельного двигуна виконаний його динамічний розрахунок. Розробка конструкції поршня з покращеним охолоджуванням здійснювалась після проведеного аналізу наявних конструкцій охолоджуваних поршнів у двигунах вітчизняного та зарубіжного виробництва. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 8ЧН13/14 (поперечний переріз), креслення складальне та робоче поршня, специфікації на двигун на поршень, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка системи подачі газу інжекторного типу для 4-тактного двигуна потужністю 45 кВт. Прототип – 4Ч7,6/8(2024) Озимок Дмитро Вікторович; Галинкін Юрій МиколайовичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему "Розробка системи подачі газу інжекторного типу для 4-тактного двигуна потужністю 45 кВт." складається із вступу, чотирьох розділів та семи додатків - двох специфікацій та п’ять листів креслень. Текстова частина пояснювальної записки складається з опису конструкції двигуна-прототипу 4Ч7,6/8, опису водонасосної станції, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів. Розрахований тепловий баланс двигуна, теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. Був приведений опис інжекторної системи подачі газу. Зроблені розрахунки деяких елементів, а саме розрахунок заслінки та впускного колектора. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 4Ч7,6/8 (поперечний переріз), креслення складальне заслінки, креслення двигун-насос та схеми подачі газу інжекторного типу. а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Цимбал Андрій Анатолійович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему "Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт" складається із Вступу, 4 розділів та додатків - 4 листів креслень формату А1 та специфікації на двигун. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес з визначенням його основних параметрів та тепловий баланс двигуна, виконано обґрунтування розробленої конструкції втулки циліндру та зроблений розрахунок її на міцність. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний та поздовжній перерізи), креслення робоче втулки циліндру, специфікації на двигун, а також дійсна індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного для дизельного двигуна потужністю 870 кВт.(2024) Яковенко Олександр Петрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему «Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного для дизельного двигуна потужністю 870кВт" складається із Вступу, 4 розділів та 6 Додатків - 2 специфікацій та 4 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з вибором вихідних даних та визначенням його основних параметрів, розраховані тепловий баланс двигуна та теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного здійснена після аналізу конструкцій подібних теплообмінників, що виробляються як вітчизняними так і зарубіжними фірмами. Основні параметри теплообмінника утилізаційного водогрійного визначені його тепловим розрахунком, а працездатність при робочому тиску підігрітої води підтверджується розрахунком на міцність його основних деталей. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН26/34 (поперечний переріз), креслення складальне ТУВ, робоче креслення трубної дошки, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка конструкції з’єднувальної муфти підвищеної надійності для дизельного двигуна потужністю 30 кВт. Прототип 4Ч10,5/13(2023) Брага Вадим Олександрович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка конструкції з’єднувальної муфти підвищеної надійності для дизельного двигуна потужністю 30 кВт» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 4Ч10,5/13, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій з’єднувальних муфт, на основі якого пропонується застосувати замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфту поліпшеної конструкції (відцентрову), яка вирішує проблему крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, з’єднувальної муфти, робоче креслення маховика та інших деталей муфти, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Покращення ефективних показників дизель-генераторної установки, потужністю 40 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 8Ч 9,5/10(2023) Клінишков Богдан Юрійович; Швець І. А.В даній кваліфікаційній роботі, у відповідності із поставленим завданням представлено конструкторське рішення щодо покращення ефективних показників дизель-генераторної установки, потужністю 40 кВт, спроектованої на базі двигуна-прототипу 8Ч 9,5/10, за рахунок вдосконалення за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким являється дизель-генераторна установка призначена для забезпечення споживача електричним струмом. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна- прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи паливної системи та її елементів на різних режимах роботи. Запропоновано нову систему подачі палива з відсічкою та електронним керуванням. Виконано розрахунок основних елементів системи та визначено її основні витратні характеристики.Документ Підвищення надійності роботи автомобільного двигуна при зміні виду палива за рахунок удосконалення системи охолодження. Прототип 8ЧН12/12(2023) Вареник Артур Геннадійович; Нестеренко В. В.Документ Підвищення надійності роботи суднового двигуна, потужністю 130 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції розпилювача. Прототип 6ЧСП 15/18.(2023) Якшин Артур Олексійович; Швець І. А.В кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано конструкторське рішення щодо вирішення проблеми підвищення надійності роботи судного дизельного двигуна, потужністю 130 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧСП 15/18, за рахунок вдосконаленням конструкції розпилювача. Описано об’єкт встановлення двигуна яким є морський буксир МБ-301. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної паливної системи а також її елементів, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи форсунки на різних режимах роботи двигуна, причому окрема увага приділена тепловій та механічній напруженості розпилювача. Запропоновано вдосконалену конструкцію розпилювача. Виконано розрахунок елементів паливної апаратури визначено їх геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників транспортного двигуна при зміні палива з удосконаленням конструкції шатуна. Прототип 6ЧН15/15.(2023) Шкрабак Євгеній Володимирович; Нестеренко В. В.Документ Розробка удосконаленої конструкції поршня стаціонарного газового двигуна потужністю 550 кВт. Прототип – 6ГЧН25/34(2023) Рудь Антон Вадимович; Грабовенко О. І.Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Розробка удосконаленої конструкції поршня стаціонарного газового двигуна потужністю 550 кВт. Прототип - 6ГЧН25/34» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 6 Додатків: 2–х специфікацій та 5-х листів креслень формату А4. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, розраховані робочий процес, тепловий баланс та динаміка проектованого двигуна. Значне місце в кваліфікаційній роботі зайняла розробка конструкції поршневої групи, яка забезпечує підвищення надійності та ресурсних показників двигуна завдяки покращенню роботи поршневих кілець, що стало можливим завдяки застосуванню поршня складеної конструкції. В кваліфікаційній роботі також розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі.Документ Підготовка і проведення випробувань дизельного двигуна Кентавр 300Д (1Ч7,8/6,2) потужністю 4,5 кВт на суміші дизельного палива та рослинної олії(2023) Рожко Михайло Олегович; Грабовенко О. І.Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Підготовка і проведення випробувань дизельного двигуна Кентавр 300Д (1Ч7,8/6,2) потужністю 4,5 кВт на суміші дизельного палива та рослинної олії» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 3 Додатків – 2 листів креслень формату А1 та фото загального виду установки. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна 1Ч7,8/6,2, розрахований його робочий процес на дизельному паливі та соняшниковій олії з визначенням його основних параметрів. Також приведені результати дослідження в’язкості дизельного палива, соняшникової олії та їх сумішей в залежності від температури і зроблений аналіз отриманих результатів. Виконані роботи по встановленню з’єднувальної муфти нової конструкції та проведенню випробування дизеля 1Ч7,8/6,2 при роботі на дизельному паливі та суміші дизельного палива (80%) і соняшникової олії (20%). На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці при роботі з дизелем 1Ч7,8/6,2 та зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення стендової установки з дизелем 1Ч7,8/6,2, Графіки залежністі в’язкості дизельного· палива, соняшникової олії та їх суміші від температури, фото загального вигляду стендової установки перед випробуваннями.Документ Підвищення надійності роботи високообертового дизеля потужністю 13 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції регулятору. Прототип 1Ч 12/16(2023) Удолатій Ростислав Миколайович; Швець І. А.В кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано конструкторське рішення щодо вирішення проблеми підвищення надійності роботи високообертового дизеля потужністю 13 кВт спроектованого на базі двигуна-прототипу 1Ч 12/16, за рахунок вдосконалення конструкції регулятору. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є мобільна насосна установка. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної паливної системи, та розглянуто її переваги та недоліки. Окремо виділено будову та роботу регулятору частоти обертання колінчастого валу двигуна. Виявлено особливості його роботи на різних режимах роботи двигуна. Запропоновано вдосконалену конструкцію регулятору частоти обертання двигуна. Виконано розрахунок елементів регулятору та визначено основні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 6ЧН 25/34(2023) Рідош Ярослав Вікторович; Швець І. А.В кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 25/34, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель- генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову шатунно-поршневої групи, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості навантаження поршня на різних режимах роботи двигуна. Запропоновано вдосконалену конструкцію поршня. Виконано розрахунок поршня на міцність та визначено його геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення надійності роботи судного дизельного двигуна, потужністю 600 кВт, за рахунок вдосконаленням конструкції форсунки. Прототип 6ДР 30/50(2023) Чемерис Максим Анатолійович; Швець І. А.В кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано конструкторське рішення щодо вирішення проблеми підвищення надійності роботи суднового дизельного двигуна, потужністю 600 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ДР 30/50, за рахунок вдосконаленням конструкції форсунки. Описано об’єкт встановлення двигуна яким є морський буксир. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної паливної системи а також її елементів, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи форсунки на різних режимах роботи двигуна, причому окрема увага приділена її тепловій та механічній напруженості. Запропоновано вдосконалену конструкцію форсунки. Виконано розрахунок елементів паливної апаратури визначено їх геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення надійності поршневої групи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 250 кВт за рахунок оптимізації конструкції поршневих кілець. Прототип – 6ЧН18/22(2023) Пономаренко Дмитро Андрійович; Ткaч М. Р.В квaліфікaційній бaкaлaврській рoбoті «Підвищeння нaдійнoсті пoршнeвoї групи стaціoнaрнoгo дизeльнoгo двигунa пoтужністю 250 кВт. зa рaхунoк oптимізaції кoнструкції пoршнeвих кілeць. Прoтoтип – 6ЧН 18/22» привeдeний oпис кoнструкції двигунa – прoтoтипу 6ЧН18/22, викoнaні рoзрaхунки рoбoчoгo прoцeсу, тeплoвoгo бaлaнсу тa динaміки двигунa, привeдeнe oбґрунтувaння кoнструкції пoршнeвих кілeць пoкрaщeнoї кoнструкції. Тaкoж викoнaні нeoбхідні рoзрaхунки нa міцність дeтaлeй прoeктoвaнoгo двигунa. Нa зaвeршeння в квaліфікaційній рoбoті рoзрoблeні зaхoди з oхoрoни прaці тa нaвкoлишньoгo сeрeдoвищa, зрoблeнo зaгaльні виснoвки пo викoнaній рoбoті. В грaфічній чaстині рoбoти викoнaні склaдaльні крeслeння двигунa, пoршня, рoбoчe крeслeння кoмпрeсійнoгo кільця, пoбудoвaнo індикaтoрну діaгрaму тa діaгрaми сил, щo діють в КШМ.