Енерготехнічний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Енерготехнічний факультет за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 300
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сутність та значення конкурентоспроможності в розвитку підприємств(2010) Надточій, І. І.Досліджено поняття конкуренції та конкурентоспроможності. Виявлено взаємозв’язок конкурентоспроможності країни, підприємства, товару. Розглянуто детермінанти (фактори) глобальної конкурентоспроможності, конкурентоспроможності країни, підприємства, товару. Надано визначення терміна «товар ринкової новизни». = The concept of a competition, competitiveness is researched. The interrelation of competitiveness of the country, the enterprise, the goods is revealed. Determinants (factors) of global competitiveness, competitiveness of the country, the enterprise, the goods are considered. It is given definitions of concept «the goods of market novelty».Документ Автоматизація керування одноланковими самохідними прив'язними підводними системами(2014) Блінцов, О. В.; Надточій, В. А.У посібнику наведено загальні відомості про склад та області застосування одноланкових самохідних прив'язних підводних систем, розглянуто особливості їх математичного опису як об'єктів керування. Розглянуті питання автоматизації керування просторовим рухом підводного апарату як виконавчого елемента одноланкової самохідної прив'язної підводної системи. Посібник призначений для студентів спеціальності 8.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів" спеціалізацій 8.05070202.02 "Електрообладнання і автоматика підводно-технічних систем і комплексів" і 7.092201.03 "Експлуатація суднових автоматизованих систем".Документ Сontrol of rovs in the mode of combined application(2014) Nadtochii, Viktor A.The task of the automatic control of the marine mobile system of the «carrier vessel – ROV» type in the combined application mode of the ROV group is formulated. Its urgency is caused by the need to inspect the large harbour areas in the shortest time possible and document underwater enities with high reliability. The group mode of the ROVs application can become a basis of the development of the new technology for carrying out marine search-andrescue operations. It is determined that the marine mobile system of the «carrier vessel – ROV» type in the mode of combined application is new entity of the automatic operation and requires developing special control structures and algorithms. The generalised structure of the system of the automatic operation of the group of marine mobile vehicles of «carrier vessel – ROV» the type is suggested and four basic stages of its work are formulated.Документ Будова і принципи функціонування інформаційної системи накопичення й обробки даних про стан міста і його зовнішнього середовища(2014) Ломоносов, Д. А.Представлено концепцію інформаційної системи накопичення й обробки даних про стан міста і його зовнішнього середовища. Розглянуто функціональну структуру і принципи роботи системи. Обґрунтовано роль розробки у процесі стратегічного управління розвитком міста.Документ Синтез регулятора диференту підводного апаратa при роботі зовнішнього начіпного обладнання(2014) Надточій, В. А.Синтезирована система автоматической стабилизации дифферента телеуправляемого подводного аппарата на основе инверсной модели его динамики и регулятора скорости вращения гребного винта вертикального движителя. Система обеспечивает безаварийное отсоединение резака подводного аппарата от троса после завершения подводной операции дистанционного перерезывания подводного троса.Документ Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни "Психологія і педагогіка" для студентів денної та заочної форм навчання(2015) Дрозд Оксана Володимирівна; Туркова Лілія ІванівнаПризначено для студентів першого курсу денної та заочної форм навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" за напрямом підготовки 6.030504 "Економіка підприємства".Документ Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни "Основи психології" для студентів денної та заочної форм навчання(2015) Дрозд Оксана Володимирівна; Туркова Лілія ІванівнаНаведено загальні відомості про дисципліну, зміст лекційних занять, перелік контрольних питань, перелік завдань для самостійної та індивідуальної роботи студентів, поточний та підсумковий модульний контроль успішності, а також список рекомендованої літератури. Призначено для студентів четвертого курсу денної та заочної форм навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" за напрямами підготовки 6.051201 "Суднобудування та океанотехніка" і 6.050503 "Машинобудування".Документ Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни "Комплектні електроприводи"(2015) Блінцов, В. С.; Надточій, В. А.; Надточій, А. В.Наведено загальні відомості про дисципліну, зміст лекційних занять, перелік контрольних питань, перелік завдань для самостійної та індивідуальної роботи студентів, поточний та підсумковий модульний контроль успішності, а також список рекомендованої літератури. Призначено для студентів п'ятого курсу денної та заочної форм навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "спеціаліст" за спеціальністю 7.05070204 "Електромеханічні системи автоматизації та електропривод".Документ Тестові завдання для контролю знань студентів з дисципліни "Основи психології" для студентів денної та заочної форм навчання(2015) Дрозд Оксана Володимирівна; Туркова Лілія ІванівнаДані тестові завдання призначені для самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання усіх спеціальностей, які вивчають курс психології та педагогіки за дисциплінами: "Психологія", "Психологія і педагогіка", "Основи психології та педагогіки".Документ Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни "Електроустаткування суден"(2015) Блінцов, В. С.; Надточій, В. А.; Надточій, А. В.Наведено загальні відомості про дисципліну, зміст лекційних занять, перелік контрольних питань, перелік завдань для самостійної та індивідуальної роботи студентів, поточний та підсумковий модульний контроль успішності, а також список рекомендованої літератури. Призначено для студентів четвертого курсу денної та заочної форм навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" за напрямом підготовки 6.051201 "Суднобудування та океанотехніка".Документ Методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни "Інтелектуальне керування в електромеханічних системах"(2015) Блінцов, В. С.; Надточій, В. А.; Надточій, А. В.Наведено загальні відомості про дисципліну, зміст лекційних занять, перелік контрольних питань, перелік завдань для самостійної та індивідуальної роботи студентів, поточний і підсумковий модульний контроль успішності, а також список рекомендованої літератури. Призначено для студентів п'ятого курсу денної та заочної форм навчання, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "спеціаліст" за спеціальністю 7.05070204 "Електромеханічні системи автоматизації та електропривод".Документ Рециркуляція відпрацьованих газів як засіб поліпшення екологічних показників суднових ДВЗ(2015) Андрєєв, А. А.; Пирисунько, М. А.; Andreev, A.; Pirisunko, M.Розглянуті перспективи використання системи рециркуляції відпрацьованих газів ДВЗ. Рециркуляція відпрацьованих газів ДВЗ є найбільш зручним і найменш «шкідливим»з точки зору погіршення показників двигуна способом зниження викидів оксиду азоту (NOX). Вона має перевагу над іншими відомими способами, такими як зменшення кута випередження загоряння, зниження ступеня стиснення, подача води тощо, оскільки характеристики потужності змінюються несуттєво. Високі питомі показники теплоємкості таких компонентів, як водяна пара і двоокис вуглецю забезпечують зменшення температури полум’я в середині камери згоряння і, тим самим, знижують кількість оксидів азоту.Документ The amount of small-scale training at the technical universities in Ukraine(2016) Lomonosov, A. V.; Lomonosova, O. E.; Ломоносов, А. В.; Ломоносова, О. Е.У статті розглянуто процес поступового розширення дрібносерійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах, яка означає, що за окремими напрямами підготовки та спеціальностями навчається невелика кількість студентів, що за окремими напрямами об’єднані в одну академічну групу. Нк основі статистичного дослідження результатів прийому студентів на 1 курсдля здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за денною формою у 54-х державних вищих навчальних закладах України у 2014 році підтверджена гіпотеза про суттєвк поширення дрібносерійної підготовки фахівців. Результати статистичного аналізу показують, що у 2014 році в технічних вищих навчальних закладах більше, ніж двома третинами напрямів підготовки чисельності студентів не перевищує 30 осіб, а за третиною напрямів підготовки коливалася від 1 до 15 осіб. Поширення дрібносерійної підготовки фахівців пояснюється диверсифікацією підготовки фахівців і зменшенням чисельності випускників загальноосвітніх шкіл, що зумовлено негативними демографічними процесами. Дрібносерійна підготовка фахівців призводить до збільшення витрат підготовки фахівців, що в умовах дефіциту бюджетних коштів створює додаткові проблеми. Це вимагає від вищих навчальних закладів розробки та впровадження спеціальних заходів, спямованих на економію витрат на організацію навчального процесу.Документ Конспект лекцій з дисципліни "Вторинні енергетичні ресурси та енергозбереження"(2016) Луняка, Клара Василівна; Самохвалов, Віктор Сергійович; Джуринська, Анна ОлександрівнаМетодичні вказівки містять систему єдиних вимог, роз'яснень і рекомендацій щодо виконання, визначення її структури, змісту, обсягів, а також встановлюють обов'язкові для виконання вимоги до змісту та оформлення самостійної роботи. Призначені для студентів денної та заочної форми навчання, що навчаються за напрямком 6.051201 "Суднобудування та океанотехніка" та напрямком підготовки 6.050503 "Машинобудування".Документ Розрахунок енергетичних потоків в елементах суднової енергетичної установки та побудова діаграми їх розподілу(2016) Ткаченко, Станіслав Григорович; Хоменко, Вікторія Станіславівна; Авдюнін, Роман ЮрійовичУ методичних вказівках наведена методика розрахунку енергетичних потоків в елементах суднової енергетичної установки. Ця методика використовується при виконанні розділу дипломного проекту «Розробка теплової схеми установки. Обґрунтування та вибір допоміжних енергетичних комплексів. Розробка схеми енергетичних потоків». Призначені для студентів Херсонської філії НУК, які навчаються за спеціальністю 135 «Суднобудування» (спеціалізації «Суднові енергетичні установки та устаткування» та «Експлуатація, випробування та монтаж суднових енергетичних установок»).Документ Research of the processes of reducing the number of students of one speciality at the higher technical institutions in Ukraine(2016) Lomonosova, O.; Lomonosov, A.; Boiko, L.; Ломоносова, О. Е.; Ломоносов, А. В.; Бойко, Л. М.У статті на прикладі 17 технічних вищих навчальних закладів здійснений аналіз зміни кількості напрямів підготовки, за якими на І курс за денною формою навчання зараховано 30 і менше студентів. Виявлено, що за період з 2005 по 2014 рік відбулося суттєве збільшення таких напрямів підготовки. В складних фінансових умовах це вимагає від вищих навчальних закладів розробки та впровадження спеціальних заходів, спрямованих на економію витрат, пов’язаних з навчальним процесом.Документ Безпека морського судноплавства(2016) Пирисунько, Максим Андрійович; Шалапко, Денис Олегович; Максимов, Віталій ІвановичМетодичні вказівки містять систему єдиних вимог, роз'яснень і рекомендацій щодо виконання, визначення її структури, змісту, обсягів, а також встановлюють обов'язкові для виконання вимоги до змісту та оформлення самостійної роботи. Призначені для студентів спеціальності 135 "Суднобудування" спеціалізації "Суднові енергетичні установки і устаткування" з метою раціональної та ефективної організації процесу виконання самостійної роботи.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Вторинні енергетичні ресурси та енергозбереження" для студентів напряму підготовки 6.051201 "Суднобудування та океанотехніка" та напряму підготовки 6.050503 "Машинобудування"(2016) Луняка, Клара Василівна; Самохвалов, Віктор Сергійович; Джуринська, Анна ОлександрівнаМетодичні вказівки містять систему єдиних вимог, роз'яснень і рекомендацій щодо виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Вторинні енергетичні ресурси та енергозбереження", визначення її структури, змісту, обсягів, а також встановлюють обов'язкові для виконання вимоги до змісту та оформлення самостійної роботи. Призначені для студентів денної та заочної форм навчання, що навчаються за напрямком 6.051201 "Суднобудування та океанотехніка" та напрямком підготовки 6.050503 "Машинобудування".Документ Вибір раціональних співвідношень розмірів деталей та розрахункове дослідження процесів двигуна за допомогою методів комп’ютерного проектування(2016) Ткаченко, Станіслав Григорович; Хоменко, Вікторія Станіславівна; Авдюнін, Роман ЮрійовичМетодичні вказівки мають на меті ознайомити студентів з основами комп’ютерного проектування, в основу якого покладено створення моделей конструктивних схем окремих вузлів двигуна, моделей розрахунків деталей на міцність, а також процесів, які відбуваються в циліндрі ДВЗ і в системах, які обслуговують двигун. В даних методичних вказівках в якості прикладу наведена конструктивна модель циліндро-поршневої групи двигуна, а також модель процесів, які відбуваються в циліндрі двигуна. Це показує, як створюються моделі, які в подальшому впливають на якість проектування двигунів. Призначені для студентів Херсонської філії НУК, які навчаються за спеціальністю 133 «Галузеве машинобудування» (спеціалізація «Двигуни внутрішнього згоряння»).Документ Діагностика двигунів внутрішнього згоряння(2016) Шалапко, Д. О.; Пирисунько, М. А.; Максимов, В. І.Методичні вказівки містять систему єдиних вимог, роз'яснень і рекомендацій щодо виконання, визначення її структури, змісту, обсягів, а також встановлюють обов'язкові для виконання вимоги до змісту та оформлення самостійної роботи. Призначені для студентів спеціальності 7.05050304 "Двигуни внутрішнього згоряння" з метою раціональної та ефективної організації процесу виконання самостійної роботи.