Кафедра інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін (ІТтаФМД)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін (ІТтаФМД) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 57
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нематричные схемы конденсации на серендиповых элементах(2016) Хомченко, А. Н.; Литвиненко, Е. И.; Khomchenko, A. N.; Litvinenko, Ye. I.; Хомченко, А. Н.; Литвиненко, О. І.У роботі на прикладі скінченного елемента бікубічної інтерполяції побудовані математично обґрунтовані і фізично адекватні серендипові базиси шляхом виключення «внутрішніх» функцій бікубічного лагранжева базису. Запропонована мультимодальна схема редукції дозволяє виключити внутрішні вузли, при цьому зберігаючи невузлові параметри в інтерполяційному поліномі. Саме невузлові параметри дозволяють керувати інтегральними характеристиками скінченноелементних моделей.Документ Hierarchy of Bases for Serendipity Finite Element with the Biquadratic Interpolation(2016) Astionenko, I.O.; Litvinenko, O.I.; Tuluchenko, G.Ya.; Osipova, N. V.; Khomchenko, A. N.Документ Алгоритм синтезу суднових виробничих систем в задачах проектування САПР(2016) Дудченко, Олег Миколайович; Новиков, Володимир Іванович; Карпова, Світлана Олегівна; Dudchenko, O. M.; Novіkov, V. І.; Karpova, S. O.У статті розглядаються формальні підходи що до організації компактної судової виробничої системи. Проаналізовано математичні засоби визначення оптимальної структури суднової виробничої системи, вказані недоліки існуючих підходів та запропоновані технічні рішення для побудови САПР судових виробничих систем.Документ Когнитивно-графический анализ кривых Эрмита-Кунса 5-го порядка(2016) Астионенко, И. А.; Литвиненко, Е. И.; Хомченко, А. Н.Розглядаються криві Кунса 5-го порядку, які забезпечують неперервність функції, а також її першої та другої похідної ( - гладкість). Традиційно для побудови полінома Кунса складають і розв’язують систему лінійних алгебраїчних рівнянь з матрицею . У статті запропоновано нематричний метод конструювання кривих Кунса, який зводиться до інтегрування звичайного диференціального рівняння 2-го порядку. Отримані поліноми Кунса на двох канонічних інтервалах: та . Когнітивно-графічний аналіз виявляє тісні зв’язки поліномів Кунса 5-го порядку з поліномами 2-го порядку Бернуллі та Лежандра, які визначають координати вузлів інтегрування квадратури Гаусса підвищенної точності (модифікована формула трапецій).Документ Застосування людино-машинних процесів в задачах оптимізації проектування на суднобудівному виробництві(2016) Дудченко, О. М.; Новиков, В. І.; Карпова, С. О.; Політикін, Б. М.; Dudchenko, O. M.; Novіkov, V. І.; Karpova, S. O.; Politikin, B. M.У статті розглядаються формальні підходи що до організації взаємодії людини та машини у проектуванні сучасного суднобудівного виробництва. Проаналізовано математичні засоби визначення оптимальної структури суднової виробничої системи, вказані недоліки існуючих підходів та запропоновані технічні рішення для побудови судових виробничих систем.Документ Моделювання та оптимізація параметрів секційного термоелектричного генератора з повітряним охолодженням(2016) Політикін, Б. М.; Дудченко, О. М.; Штанько, О. Д.; Карпова, С. О.; Politykin B. М.; Dudchenko, О. М.; Shtanko, O. D.; Karpovа, S. O.Створено модель функціонування та розроблено пристрій для утилізація частини теплової енергії вихлопних газів бензинового двигуна внутрішнього згоряння, що відповідає конструкції автомобілів, що існують.Документ Дослідження базисних функцій біквадратичного скінченного елемента(2016) Давиденко, П. О.; Литвиненко, О. І.; Литвиненко, О. І.Документ Конструюювання сімпсонових тіл за допомогою серендипових поверхонь(2017) Хомченко, А. Н.; Литвиненко, О. І.Документ Геоінформаційна підсистема моніторингу концентрації радіоактивних і небезпечних хімічних речовин внаслідок надзвичайної ситуації(2017) Гучек, Петро; Литвиненко, Олена; Астіоненко, Ігор; Guchek, Petro; Litvinenko, Olena; Astionenko, IgorУ разі виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з виливом (викидом) у довкілля радіоактивних чи небезпечних хімічних речовин, потребується наявність інформації як про саму речовину, площу зараження, так і про величину приземної концентрації токсичних чи радіоактивних речовин в зонах зараження. В рамках дослідження авторами запропоновано застосування експрес-діагностики з використанням серендипових скінченних елементів та геоінформаційної підсистеми моніторингу.Документ Базисні функції бікубічного серендипового елемента: нестандартні випадки(2017) Астіоненко, І. О.; Гучек, П. Й.; Давиденко, П. А.; Литвиненко, О. І.Документ Геометрия коноида и физическая неадекватность стандартных серендиповых элементов(2017) Хомченко, А. Н.; Литвиненко, Е. И.; Астионенко, И. А.; Khomchenko, А. N.; Litvinenko, Ye. I.; Astionenko, I. A.; Хомченко, А. Н.; Литвиненко, О. І.; Астіоненко, І. О.Розглядається відомий парадокс «гравітаційного відштовхування», який виникає в задачах про повузловий розподіл рівномірного вагового навантаження на скінченному елементі. Показано, що в задачі серендипової апроксимації на стандартних елементах вирішальна роль належить коноїдам, які асоціюються з проміжними вузлами на сторонах квадратного носія. Саме коноїд (лінійчата поверхня) робить модель стандартного елемента надмірно «жорсткою». Цього недоліку можна позбутися, замінивши поверхню нульової гауссової кривини поверхнею від’ємної кривини.Документ Нові апроксимації на ізопараметричних скінченних елементах(2017) Астіоненко, І. О.; Литвиненко, О. І.; Хомченко, А. Н.Документ High-density diffuse optical tomography and finite element models(2017) Petro, Guchek; Litvinenko, Olena; Astionenko, IgorДокумент Energy recovery device for the internal combustion engine(2017) Politykin, B. М.; Shtanko, O. D.; Litvinova, M. B.; Karpovа, S. O.; Політикін, Б. М.; Штанько, О. Д.; Літвінова, М. Б.; Карпова, С. О.Мета. Розробка пристрою для утилізації частини теплової енергії вихлопних газів бензинового двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), що відповідає конструкції автомобілів, які існують. Створення відповідної моделі та розрахунок основних параметрів термоелектричного генератора, що працює на енергії вихлопних газів, з обґрунтуванням можливості отримання електричної енергії в кількості, достатній, як мінімум, для заміни електромеханічного генератора автомобіля. Методика. Використовувалося фізичне й математичне моделювання процесів теплопередачі та генерації електричної енергії в термоелектричних генераторах. Результати. Проведено аналіз фізичної моделі процесу, що відбувається при віддачі теплової енергії від потоку вихлопного газу у трубопроводі генератора, та визначено принцип розрахунку його основних параметрів. Розроблена математична модель теплообміну у трубопроводі блокового термоелектричного генератора. Створена програма на базі програмного забезпечення Wolfram Mathematica та проведено розрахунок відповідних параметрів для кожного блоку при різних навантаженнях ДВЗ. Технічно обгрунтовано створення пристрою для рекуперації енергії палива, що викидається назовні, для ДВЗ легкових автомобілів. Відповідним пристроєм є термоелектричний генератор із блоковою будовою, що працює на тепловій енергії вихлопних газів. Запропоновано використання повітряного охолодження для отримання оптимального ККД перетворення. Показана можливість отримання при його використанні до 1 кВт електричної енергії. Наукова новизна. Розроблено інноваційний пристрій утилізації енергії вихлопних газів для моделей автомобілів, що вже існують. Уперше запропонована й обґрунтована структура розділення термоелектричного генератора на три блоки, що працюють як окремі термоелектричні генератори, а також введення в середину газового потоку порожнього циліндра з повздожніми ребрами на поверхні для покращення теплопередачі за рахунок випромінювання. Практична значимість. Використання запропонованого термоелектричного генератора дозволяє провести заміну електромеханічного генератора автомобіля з подальшим використанням надлишкової енергії рекуперації. Енергія, що збережена в результаті рекуперації, у перерахунку на спожите паливо складає не менше 2 %, що є важливим як в економічному, так і в екологічному аспектах.Документ Про серендипові поверхні, які утворюють сімпсонові тіла(2017) Хомченко, А. Н.; Литвиненко, О. І.; Khomchenko, А. N.; Litvinenko, О. I.; Хомченко, А. Н.; Литвиненко, Е. И.У роботі вперше серендипові поліноми, відомі з методу скінченних елементів, розглядаються як поверхні, з яких можливо утворювати клиноподібні сімпсонові тіла. Існує безліч таких серендипових поверхонь, а це означає, що в задачах повузлової локалізації навантаження від одиничної масової сили замість формули Ньютона-Котеса можна використовувати наближену формулу Сімпсона. Отримані результати суттєво поповнюють модельний ряд сімпсонових тіл.Документ Коноїди Ерміта-Кунса та їх властивості(2018) Хомченко, А. Н.; Литвиненко, О. І.; Астіоненко, І. О.; Khomchenko, А. N.; Litvinenko, О. I.; Astionenko, I. O.; Хомченко, А. Н.; Литвиненко, Е. И.; Астионенко, И. А.У роботі розглядаються лінійчаті поверхні (коноїди), в яких використовуються криві Ерміта-Кунса в якості напрямних. Знайдено неполіноміальні аналоги поліномів Ерміта-Кунса третього порядку. Побудовано формули поверхонь для двох варіантів квадратних носіїв: (0 ≤ x, y ≤ 1; -1 ≤ x, y ≤ 1). Когнітивно-графічний аналіз і тестування поверхонь доводить, що переважна більшість властивостей коноїда успадкована від класичної функції-«пагоди». Маючи багато спільних властивостей, ці поверхні відрізняються гауссовою кривиною. У «пагоди» кривина від’ємна, а у коноїда – нульова.Документ Неполіноміальні аналоги поліномів Ерміта-Кунса третього порядку(2018) Хомченко, А. Н.; Литвиненко, О. І.; Астіоненко, І. О.Документ Моделі і принципи розвитку інформаційних інтерфейсів на морському транспорті(2018) Носов, П. С.; Бень, А. П.; Носова, Г. В.; Карпова, С. О.; Носов, П. С.; Бень, А. П.; Носова, Г. В.; Карпова, С. О.; Nosov, P. S.; Ben, A. P.; Nosova, G. V.; Karpova, S. O.Метою статті є розробка формальних моделей, які описують розвиток інформаційних інтерфейсів з урахуванням їх результативності та тимчасових витрат при експлуатації на морському транспорті, що дозволить поліпшити показники працездатності членів вахтової команди, при виконанні ними професійних обов'язків. У статті проводиться залежність між зміною інформаційних інтерфейсів, таких як ECDIS і судноводіями, що приймають управлінські рішення на морському транспорті. Дана залежність безпосередньо впливає на рівень безпеки, що визначає мету статті як актуальну. Розглянуті питання розвитку інформаційних інтерфейсів, його окремих частин у вигляді обладнання та принципи конфігурації розташування. Запропоновано підходи статистичного розрахунку експлуатаційних властивостей інформаційних інтерфейсів із застосуванням експертного оцінювання.Документ "CASE-засоби розробки та тестування програмного забезпечення"(2018) Дудченко, О. М.; Карпова, С. О.Документ Обернена задача серендипової апроксимації на елементі четвертого порядку(2018) Астіоненко, І. О.; Литвиненко, О. І.; Соловйов, М. В.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »