Кафедра економіки і організації виробництва (ЕОВ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки і організації виробництва (ЕОВ) за Ключові слова "051 "Економіка""
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Банкрутство суб’єктів господарської діяльності та його правове регулювання(2021) Ляшок, Інна Олександрівна; Мігай Наталя БорисівнаКваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі правового регулювання банкрутства підприємств та формування напрямів його запобігання в ринкових умовах. В роботі досліджено сутність банкрутства промислових підприємств у сучасних умовах, вивчено особливості підходів до оцінки імовірності виникнення банкрутства. Здійснено діагностику фінансового стану досліджуваного підприємства, розраховано показники ймовірності банкрутства підприємства за три останніх роки. Вивчено закордонний досвід правового регулювання банкрутства. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження запропоновано заходи попередження банкрутства підприємства.Документ Діагностика фінансового стану підприємства та напрями його поліпшення(2020) Авдєєнко, Анна Сергіївна; Avdieienko, Anna Serhiivna; Мігай Н. Б.Кваліфікаційну магістерську роботу присвячено діагностиці фінансового стану підприємства та методам його покращення у кризовій ситуації. В роботі вивчено сутність поняття оцінки фінансового стану підприємства у сучасних умовах, досліджено методи діагностики фінансового стану підприємства та узагальнено підходи до прогнозування показників фінансового стану суб’єкта господарювання. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства, вивчено динаміку показників фінансової стійкості, платоспроможності, оцінено фінансові результати діяльності підприємства за останні три роки. Також здійснено оцінку та прогнозування ймовірності банкрутства підприємства. За результатами здійсненого у магістерській роботі дослідження запропоновано заходи мобілізації резервів підвищення рівня стійкості фінансового стану підприємства, серед яких зменшення собівартості продукції, оптимізація співвідношення власного та позикового капіталу підприємства, зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості. Обґрунтовано заходи оптимізації капіталу підприємства.Документ Напрями запобігання банкрутства підприємства(2021) Кокошинська, Юлія; Kokoshynska, Yuliia; Мігай Н. Б.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі банкрутства підприємства та формування напрямів його запобігання в ринкових умовах. В роботі досліджено сутність банкрутства промислових підприємств у сучасних умовах, вивчено особливості підходів до оцінки імовірності виникнення банкрутства. Здійснено діагностику фінансово-економічної діяльності досліджуваного підприємства, розраховано показники ймовірності банкрутства підприємства за два останніх роки. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження запропоновано заходи попередження банкрутства підприємства. Обґрунтовано необхідність удосконалення системи антикризового управління та застосування антикризових заходів залежно від поточного фінансового стану і фази життєвого циклу підприємства.Документ Обґрунтування бізнес-плану підприємства(2021) Чабанюк, О. В.; Хмарська Ірина АнатоліївнаТема кваліфікаційної магістерської роботи присвячена розробці бізнес-плану підприємства, та є актуальною, оскільки опанування мистецтва складання бізнес-планів сьогодні стає доцільним з кількох причин: в економіку йде нове покоління підприємців, багато хто з них ніколи не керували якою-небудь комерційною структурою, і тому дуже погано уявляють все коло своїх проблем, особливо в ринковій економіці. У роботі наведені теоретико-методологічні основи бізнес-планування, розглянуто сутність бізнес-планування та необхідність його розроблення, методологію бізнес-планування на підприємстві. Проведено аналіз економічної діяльності підприємства, наведена загальна характеристика підприємства, досліджено маркетингову діяльність молокопереробного заводу. Запропоновано бізнес-план створення технологічної лінії по виробництву солодких сирків на досліджуваному підприємстві, як напрямок підвищення ефективності діяльності підприємства. У висновках підводяться підсумки проведеного дослідження. У списку використаної літератури подаються джерела, на основі яких було здійснене наукове дослідження.Документ Оцінка інвестиційної привабливості підприємства та засоби впливу на її підвищення(2020) Чудочкін, Віталій; Chudochkin, Vitalii; Жувагіна І. О.У результаті дослідження еволюції теорії інвестиційного потенціалу виявлено наявність різних позицій до трактування його сутності та складових. Дослідження трансформації підходів до оцінки потенціалу підприємства дало можливість виділити основних її користувачів та обґрунтувати концептуальну модель оцінки інвестиційного потенціалу підприємства на основі виділення двох блоків оцінки. За допомогою компаративного аналізу систематизовано існуючі методи оцінки інвестиційного потенціалу підприємства за такими групами: кількісні, якісні, змішані. Проведене дослідження обумовило необхідність розширення спектру чинників впливу на формування та розвиток інвестиційного потенціалу підприємств. Оцінку сприятливості зовнішнього середовища формування інвестиційного потенціалу підприємства запропоновано проводити на основі науково-методичного підходу, який ґрунтується на розрахунку основних показників зовнішнього середовища розвитку інвестиційно-фінансової та результуючої складових інвестиційного потенціалу підприємства. На основі проведеного дослідження, було рекомендовано основні стратегічні напрямки розвитку підприємства, зокрема: зменшення залежності від постачальників сировини і матеріалів; підвищення гнучкості виробничого устаткування на основі організації тісної взаємодії з підприємствами промисловості; інтенсифікація процесів дослідження ринку та організація довготривалої співпраці з дизайнерськими фірмами. Оцінка інвестиційної привабливості досліджуваного підприємства дозволила визначити основні напрямки його подальшого розвитку, що сприятиме поглибленню процесів структурної адаптації промисловості з обов’язковим дотриманням принципів стійкого розвитку. У кваліфікаційній магістерській роботі було здійснено дослідження основоположних питань та окреслено загальні вимоги до охорони праці на підприємстві.Документ Ресурсний потенціал підприємства та напрями підвищення ефективності його використання(2022) Мойсеєнко, Ольга Іванівна; Гришина Лариса ОлександрівнаМагістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню й розробці практичних рекомендацій щодо формування і використання ресурсного потенціалу підприємства. У роботі досліджено теоретичну сутність і значення ресурсного потенціалу підприємства, його структуру. Досліджено методичні основи оцінки стану і рівня використання потенціалу підприємства. Проведено оцінку структури та стану ресурсного потенціалу ТДВ «Бриг» та здійснено аналіз сучасного рівня ефективності його використання. Запропоновано і обґрунтовано напрями підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу ТДВ «Бриг», серед яких підвищення ефективності використання основних фондів підприємства, удосконалення системи управління оборотними фондами підприємства.Документ Трудовий потенціал підприємства та напрями підвищення його використання(2020) Гришина, Анастасія; Hryshyna, Anastasiia; Жувагіна І. О.Одержані в ході дослідження результати в сукупності вирішують важливе науково-практичне завдання з подальшого розвитку теоретичних засад, розроблення методичних підходів і практичних рекомендацій, спрямованих на удосконалення управління розвитком трудового потенціалу підприємства. У процесі проведеного дослідження визначено зміст поняття "трудовий потенціал підприємства" на основі аналізу існуючих підходів. Обґрунтовано вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на рівень розвитку трудового потенціалу підприємства. Доведено необхідність систематичної координації цілей розвитку трудового потенціалу з цілями розвитку підприємства на основі врахування виробничого, фінансового, маркетингового, управлінського, інноваційного, інформаційного і соціально-культурного потенціалів. Обґрунтовано, що доцільно розглядати функції аналізу розвитку трудового потенціалу підприємства, його прогнозування та планування, організації управління, мотивації, контролю та регулювання розвитку трудового потенціалу суб’єкта господарювання. Узагальнення наявного вітчизняного та зарубіжного досвіду в сфері інвестування у трудовий потенціал дозволило обґрунтувати та систематизувати основні вимоги та визначальні напрями оптимізації процесу інвестування підприємством коштів у інноваційний розвиток трудового потенціалу із метою досягнення ним умов продуктивного та перспективного професійного розвитку працівників підприємства. Запропоновано організаційно-економічний механізм управління трудовим потенціалом підприємства відповідно до потреб інноваційної економіки. Визначено, що тільки за умови комплексного поєднання науки і техніки, інтеграції знань і провідного досвіду, формування системи обміну та передавання знань буде створено принципово нове знання, здійснена підготовка висококваліфікованих фахівців.Документ Управління маркетинговим потенціалом підприємства(2020) Уруський, Олександр; Uruskyi, Oleksandr; Хмарська І. А.Досліджено сутність "управління маркетинговим потенціалом підприємства, а також категорії розвитку харчових підприємств і їх сукупного потенціалу". Акцентовано увагу на тому, що в сучасних умовах неможливо забезпечити результативність діяльності на засадах орієнтації лише на ефективне використання наявних потужностей. Одним з ключових ресурсів підвищення ефективності діяльності підприємств є використання маркетингового підходу, формування та розвитку маркетингового потенціалу. У роботі наведені алгоритми взаємодії стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства та його розвитком. Зроблено висновок про те, що результати дослідження маркетингового потенціалу дозволяють підприємству зрозуміти, який рівень використання його можливостей на ринку, виявити слабкі місця, що не дозволяють в достатній мірі реалізувати прийняті стратегічні і тактичні рішення щодо розвитку діяльності. Запропоновано напрямки підвищення ефективності використання маркетингової політики підприємства, удосконалення асортиментної політики, та покращення маркетингових комунікацій. У висновках підводяться підсумки проведеного дослідження. У списку використаної літератури подаються джерела, на основі яких було здійснене наукове дослідження.Документ Управління формуванням та ефективністю використання економічного потенціалу підприємства(2023-01-03) Синельников, Андрій Вікторович; Мігай Н. Б.Кваліфікаційну магістерську роботу присвячено ефективності використання економічного потенціалу підприємства. В роботі вивчено сутність поняття економічний потенціал, вивчено методичні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства. Проведено діагностику стану та ефективності управління економічним потенціалом на досліджуваному підприємстві. Оцінено ефективність використання основних та оборотних фондів підприємства, оцінку кадрового потенціалу. Проаналізовано ефективність використання фінансових ресурсів та стану підприємства у конкурентному середовищі. За результатами здійсненого у магістерській роботі проведене коригування оптимального розподілу капіталу підприємства. Запропоновано впровадження та розвиток інструментів цифрової логістики у систему управління економічним потенціалом. Сформовано пропозиції щодо вибору консервативної стратегії управління економічним потенціалом.Документ Шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства(2021) Запорожець, Анастасія; Zaporozhets, Anastasiia; Хмарська І. А.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено проблемі маркетингової діяльності на підприємстві та напрямам її удосконалення. В роботі розглянуто поняття маркетингу, досліджено сутність та принципи маркетингової діяльності на підприємстві, вивчено основні методи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Досліджено маркетингову діяльність підприємства, та запропоновані напрямки удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства основною сферою діяльності якої є приймання, очистка, сушка, зберігання та відвантаження зернових культур, виготовлення соняшникової олії. Проведена оцінка діяльності служби маркетингу підприємства. З’ясовано, що підприємству необхідно створити відділ маркетингу, та запропоновані заходи проникнення на ринок та конкурентну позиції в галузі з олігопольною структурою через розширення асортименту продукції, диференціації цінової політики, формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій. За результатами здійсненого у бакалаврській роботі дослідження сформовані напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності, інструменти реалізації та їх можливий вплив на результативність діяльності підприємства. Запропоновані заходи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства агропромислового комплексу. Здійснено економічне обґрунтування ефективності щодо реорганізації відділу маркетингу, яке забезпечить позитивний вплив на результативність діяльності підприємства.Документ Шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2021) Чепіжко, Ольга Юріївна; Хмарська Ірина Анатоліївна; ;Тема кваліфікаційної магістерської роботи присвячена зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Актуальність роботи полягає в тому, що в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів, які відбуваються в українській та світовій економіці та намагання України посилити свою позицію як конкурентоздатного суб’єкта світових економічних відносин постає нагальна потреба в удосконаленні механізму зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. Саме тому держава повинна більше уваги приділяти стимулюванню виходу суб’єктів господарських відносин на зовнішні ринки та в той жи час приймати заходи щодо захисту вітчизняного товаровиробника на внутрішньому ринку. Основним завданням роботи полягає у розкритті сутності зовнішньоекономічної діяльності підприємства, провести теоретичний аналіз законодавчої бази розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Провести аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства, аналіз зовнішньоекономічної діяльності. Також розробити і обґрунтувати заходи щодо розвитку зовнішньоекономічної діяльності досліджуваного підприємства.