Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tovstohan Volodymyr Svyatoslavovych"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Гейміфікація та проєктне навчання як інструменти підвищення мотивації та ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців
    (2025) Патлайчук Оксана Віталіївна; Прокоф’єв Євген Геннадійович; Товстоган Володимир Святославович; Patlaichuk Oksana Vitaliyivna; Prokofiev Yevhen Hennadiyovych; Tovstohan Volodymyr Svyatoslavovych
    У статті розглядаються гейміфікація та проєктне навчання як ефективні інструменти підвищення мотивації та залученості студентів до професійної підготовки. Проаналізовано вплив ігрових механік на розвиток навичок самостійного навчання, критичного мислення, креативності та командної взаємодії. Особливу увагу приділено використанню елементів гейміфікації, таких, як системи винагород, рейтинги, рівні складності та інтерактивні завдання, що сприяють підвищенню зацікавленості студентів в освітньому процесі. Розкрито роль проєктного навчання у формуванні ключових компетентностей, необхідних для майбутньої професійної діяльності, включаючи навички управління часом, відповідальність, адаптивність до змін і здатність до ефективного вирішення проблем. Акцентовано увагу на розвитку рефлексивних здібностей, критичного мислення, а також навичок командної роботи, що є важливими для успішної професійної самореалізації. Окреслено значення проєктної діяльності як засобу інтеграції міждисциплінарних знань, що сприяє формуванню комплексного підходу до навчання та вмінню аналізувати проблеми з різних точок зору. Досліджено вплив проєктного підходу на підвищення рівня самостійності студентів, їхню здатність ініціювати власні дослідження, аргументувати позицію та ухвалювати обґрунтовані рішення. Обґрунтовано доцільність інтеграції гейміфікаційних елементів у навчальні проєкти, що дозволяє зробити процес навчання більш захопливим, структурованим і практико орієнтованим. Використання ігрових механік, таких як рейтингові системи, рівні складності, внутрішньоігрові винагороди та командні змагання, сприяє підвищенню мотивації студентів, створенню змагального середовища, що стимулює їх до активного навчання. Доведено, що поєднання гейміфікації та проєктного підходу сприяє підвищенню залученості студентів в освітній процес, формуванню їхньої внутрішньої мотивації до навчання, а також розвитку гнучких навичок, необхідних у сучасному професійному середовищі.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук