Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lychko B. M."

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Methanol as promising marine fuel: technical aspects of application
    (2020) Gorbov V. M.; Mitienkova V. S.; Lychko B. M.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Study of Prospects of Two-Phase Gravity Thermosiphons Used in Waste Heat Boilers of Cogeneration Units
    (2020) Dolganov Yu. A.; Yepifanov А. A.; Patsurkovskyi P. A.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers
    (2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers
    (2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз застосування роторів флеттнера у якості допоміжних суднових рушіїв для контейнеровоза
    (2021) Тихонов Б. А.; Личко Б. М.; Рязанцев П. А.; Tyhonov B. A.; Lychko B. M.; Riazantsev P. A.
    Міжнародна морська організація (ІМО), що регулює міжнародне судноплавство, бореться з тим, як контролювати викиди парникових газів (ПГ) з суден з 1997 року. Початкова стратегія передбачає підвищення оперативної ефективності міжнародних морських перевезень як середнього показника по флоту щонайменше на 40% до 2030 р. (порівняно з рівнями 2008 р.). В останні роки вітрила ротора використовувались на декількох комерційних суднах, з одним новим корпусом і щонайменше трьома переобладнаннями лише в 2018 році, включаючи круїзне судно Viking Grace на 2800 пасажирів, загальне вантажне судно Pollux та танкер Maersk Pelican. Порівняльний аналіз показує, що застосування ротора Флеттнера у якості допоміжних рушіїв дозволить зменшити викиди в атмосферу за рахунок економії палива до 7,5%, що також призведе до економії фінансових витрат на паливо.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Важливість вивчення англійської мови за професійним спрямуванням під час підготовки фахівців з морського судноплавства у ВНЗ
    (2023) Ворчакова І. Є.; Личко Б. М.; Vorchakova I. E.; Lychko B. M.
    В роботі піднімаються питання важливості та необхідності викладання англійської мови за професійним спрямуванням для майбутніх фахових моряків. Доводиться, що забезпечення якісного та компетентного викладання зазначеної іноземної мови є показником високого рівня забезпечення вищої професійної освіти. Актуальність наукового пошуку підтверджується державним прагненням інтегрувати в освітні програми вищих навчальних закладів України міжнародні освітні стандарти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів
    (2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.
    Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Енергетика, паливо й екологія транспортних суден
    (2023) Шостак В. П.; Самохвалов В. С.; Личко Б. М.; Shostak V. P.; Samokhvalov V. S.; Lychko B. M.
    Аналізується п’ять способів зниження витрат палива та викидів токсичних оксидів з відхідними газами малообертового двигуна й акцентується увага на впровадження цих способів на суднах ближньої перспективи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Конструктивний фактор забезпечення довговічності у комбінованому опорно-упорному підшипниковому вузлі ГТД
    (2019) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.
    Використання комбінованих опорно-упорних вузлів приводить до збільшення довговічності ГТД. Експериментальні випробування гідростатодинамічного підп’ятника показали відсутність контакту на усіх режимах експлуатації. Виконані конструкторські опрацювання підтвердили можливість встановлення такого підп'ятника у складі комбінованого опорно-упорного вузла ГТД.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сучасний стан та шляхи підвищення енергоефективності суднових енергетичних установок
    (2023) Чередніченко, О. К.; Личко Б. М.; Cherednichenko О. K.; Lychko B. M.
    Проведено аналіз сучасного стану світового комерційного флоту та світового суднобудування. Розглянути питання постачання суднового енергетичного обладнання в умовах «складальних верфей». Приділено увагу розгляду шляхів підвищення енергоефективності суден, та аналізу причин які стримують глобальне застосування новітніх технічних рішень або розповсюдженню вже існуючих на велику кількість типів суден.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук