Довідково-інформаційні матеріали (НБ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Довідково-інформаційні матеріали (НБ) за Автор "Маєр, О. І."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бібліотека ВНЗ та екологічна освіта студентської молоді(2011) Маєр, О. І.; Диндеренко, К. С.Екологічна освіта в інтересах сталого розвитку стала пріоритетним напрямом у формуванні освітніх програм. У вищих навчальних закладах створені факультети підготовки екологів, організовано післядипломне навчання екологічних дисцилін. Крім того, дисциліна «екологія» є обов’язковою для вивчення студентами всіх спеціальностей у циклі загальнотехнічних і природничих дисциплін. Тому, комплексні бібліотечні програми екології повинні сприяти кращому засвоєнню програмного матеріалу у навчанні студентів-екологів, економістів, майбутніх фахівців технічного та гуманітарного напрямків.Документ Бібліотека 2.0: сучасний етап розвитку бібліотек(2012) Маєр, О. І.; Кафтан, О. І."Бібліотека 2.0" – це не тільки використання нових інформаційно-комунікаційних технологій, але й зміна парадигми мислення бібліотечних працівників, коли центром уваги стає не носій інформації, а її користувач. Це розвиток моделі бібліотечних послуг, що заохочує постійні і доцільні зміни та запрошує користувача взяти участь у створенні необхідних йому фізичних та віртуальних послуг. Мета дайджесту – ознайомити фахівців бібліотек ВНЗ з масивом документів, що висвітлюють питання, пов'язані з формуванням та становленням концепції "Бібліотека 2.0", розглянути прогресивні тенденції у розвитку технологій бібліотечного сервісу, які розробляються у провідних бібліотеках світу та мають узагальнену назву "Бібліотека 2.0" (L2).Документ Гуманітарно-просвітницька діяльність бібліотек: інноваційний аспект(2013) Маєр, О. І.В епоху інтенсивного впровадження інформаційних технологій Бібліотека як і раніше виконує просвітницьку функцію, впливає на розвиток гуманістичних, моральних, естетичних якостей молодого покоління. Вчені-бібліотекознавці розробляють концепції розвитку бібліотек у сучасних умовах, бібліотекарі-практики шукають нові шляхи спілкування з читачами, нові форми гуманітарного просвітництва. Дайджест підготовлений за матеріалами науково-практичних конференцій, фахових видань та Інтернет-ресурсів. Матеріал дайджесту розташовано в алфавітному порядку та згруповано за розділами: Сучасна соціокультурна діяльність бібліотеки, «Масові заходи у бібліотеці: новий формат», «Від творчих пошуків до практичного втілення, Пізнавальна інформація. Дайджест призначений бібліотечним працівникам і всім, хто займається виховною роботою з молоддю.Документ Рекламно-іміджева діяльність бібліотек ВНЗ(2010) Маєр, О. І.; Панченко, Т. С.Одним з дієвих інструментів маркетингу є реклама інформаційних ресурсів та сервісних послуг, що надає бібліотека. Бібліотечно-бібліографічна реклама використовується в усіх аспектах діяльності бібліотеки, сприяє приверненню уваги користувачів, підтримці рівня їх інформованості, стимулюванню попиту на бібліотечні послуги, створенню високої репутації бібліотеки серед читачів та ділових партнерів. Мета дайджесту – ознайомити фахівців бібліотек ВНЗ з основним масивом документів за темою. Дайджест містить анотовані описи книг та статей з фахових періодичних видань. У межах кожного розділу матеріал розташовано за алфавітом у такій послідовності: книги, статті з періодичних видань.