Статті (МТМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (МТМ) за Автор "Drozd, O. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив управління загальноосвітнім процесом на критерії інноваційної привабливості суден для радіоактивних вантажів(2018) Дрозд, Оксана Володимирівна; Рижков, Олександр Сергійович; Казимиренко, Юлія Олексіївна; Drozd, O. V.; Ryzhkov, A. S.; Kazymyrenko, Y. O.Анотація. Стаття присвячена аналізу інноваційної привабливості проектів створення суден для радіоактивних вантажів як міждисциплінарної проблеми. Це поєднує у собі впровадження перспективних наукових рішень з постановкою нових методик навчання іноземних студентів. Відкориговані критерії аналітичної оцінки. Розроблено модель інноваційної привабливості, центральні місце у якої займають наукові дослідження та їх зв’язок з навчальним процесом у вищому навчальному закладі, проектними організаціями та галузевими лабораторіями. На прикладі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова розглянуто можливість імплементації аналітичної моделі у міжнародний загальноосвітній процес.Документ Синергетичний підхід до інформаційного забезпечення завантаженості суден на припортових залізницях(2021) Казимиренко, Ю. О.; Дрозд, О. В.; Kazymyrenko, Yu.; Drozd, O. V.Анотація. Вступ. Підвищення ефективності експлуатації припортових залізниць залежить від застосування інформаційного простору, який об’єднує діяльність спеціалізованих комунікацій для їх обслуговування. Мета роботи полягає у практичному застосуванні синергетичного підходу до розробці нового інформаційного забезпечення завантаженості суден на основі принципів синхронізації діяльності залізниці і порту. Методологія досліджень ґрунтується на наукових положеннях системного аналіза, об’єктно-орієнтованого програмування та попередніх дослідженнях авторів щодо транспортно-технологічних систем припортових залізниць і проєктування спеціалізованих інформаційних систем для їх обслуговування. Проаналізовано проблемні питання вантажообігу на припортових залізницях, зокрема пов’язаних з недоліками інформаційних систем; визначено шляхи їх вирішення. Взаємодію залізничного і водного транспорту наведено у графічній інтерпретації у вигляді моделі синергетичного підходу до єдиного інформаційного простору. Модель надає уявлення про принципи синхронізації для координації служб залізниці і порту. Складено програму заходів щодо підвищення ефективності виконання вантажних операцій за рахунок впровадження нових організаційних рішень з інформаційного забезпечення, виконано їх ситуаційний аналіз. Розроблено проєкт інформаційної системи, який матиме модульну структуру, що передбачатиме роботу у режимах адміністратора і користувача. Для написання бази даних застосовано мову програмування Java. Результати роботи апробовані на віртуальній моделі і можуть бути застосовані у сучасній практиці стивідорних та логістичних компаній. Висновки: за допомогою синергетичного підходу досліджено взаємозв’язок організаційних, економічних та експлуатаційних складових завантаження суден на припортових залізницях з розробкою нового інформаційного забезпечення для підвищення ефективності організаційних процесів. Практичне значення роботи полягатиме у розробці програми заходів та ситуаційному аналізі організаційно-технічних рішень з інформаційного забезпечення для завантаження суден на припортових залізницях.Документ Технологічні особливості і фізико-хімічні процеси переробки кришталевих стекол на порошок(2020) Казимиренко, Ю. О.; Дрозд, О. В.; Жарський, Є. В.; Kazymyrenko, Yu. O.; Drozd, O. V.; Zharskyi, Ye. V.Стаття присвячена вирішенню актуальної на сьогоднішній час науково-практичної проблеми переробки скляного бою та бракованих скляних виробів з нарійсилікатного скла, різновидів кришталю, натрій-кальцій-силікатних стекол, якими насичений сучасний ринок. Перспективним напрямком хімічних технологій є одержання скляних порошків. Описано експериментальні роботи та лабораторні дослідження щодо визначення хімічного складу, структури, властивостей, для чого застосовано методи оптичної і електронної мікроскопії, рентгеноструктурного аналіза; аналітичні розрахунки кінетики високотемпературних процесів. Одержані результати зіставлено з діаграмами стану PbO‒SiO 2 , Na 2 O‒CaO‒SiO 2 , Na 2 O‒SiO 2. Процес розм’якшення досліджено за усадочними процесами, для чого застосовано авторський зразок лабораторної установки для виготовлення порошкових виробів. Авторами пропонується технологічна схема переробки бою скла та бракованих кришталевих виробів на стеклопорошок, яка включатиме у себе операції дроблення на дробарці до крупності до 10 мм з подальшим здрібненням до дисперсності 30…80 мкм у кульовому млині барабанного типу, виготовлення порошкової суміші з наступним її топленням при температурі 800 °С у муфельній печі з окиснювальним середовищем, дробленням та здрібненням спеченого агломерату. Встановлено, що одержані порошки є рентгеноаморфними, мають округлу форму; їх гранулометричний склад належить діапазону 40…70 мкм, їх мікротвердість становить близько 1,4 ГПа. Проаналізовано фізико-хімічні процеси, характерні для кожного з етапів технологічного циклу. Наведено теоретичне обґрунтування температурних режимів та результати мікроструктурних досліджень, морфологічних характеристик одержаних порошків. Експериментально визначена і теоретично обґрунтована важливість процесу топлення скляного агломерату в діапазоні температур 300…800 °С з максимальною інтенсивністю у перші 8-10 хв. Запропоновано перспективи їх подальшого застосування для виготовлення нових функціональних композиційних матеріалів і покриттів зі стабільними експлуатаційними властивостями.