Монографії (ОАЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Монографії (ОАЕ) за Автор "Гавриленко, Н. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу податкового клімату на підприємницьку активність суб'єктів малого та середнього бізнесу(2013) Гавриленко, Н. В.Дослідивши передумови становлення великого, малого та середнього бізнесу за кордоном, можна зробити висновок про те, що таємниця високої значущості цього сектора в економіці розвинутих країн зосереджена не лише в пільговому оподаткуванні, а й в ефективній і продуктивній державній політиці, спрямованій на розвиток і підтримку малого підприємництва. Спеціальні режими і податкові пільги дозволяють зміцніти, розвинутися малим підприємствам до рівня середніх зайняти своє місце на ринку, і стати повноцінними учасниками податкових відносинДокумент Оцінка результативності управлінського обліку, аналізу та контролю витрат(2016) Гавриленко, Н. В.; Грищенко, О. В.; Козіцька, Н. О.В статті доведено, що для прийняття обґрунтованих рішень за результатами управлінського обліку недостатньо суб'єктивної оцінки керівника того чи іншого рівня управління. Більш важливою є оцінка на основі взаємозалежної структури оціночних показників про досягнуті результативні показники щодо кожного об'єкта управлінського обліку. Це дозволить більш об'єктивно оцінити ступінь ризику і його вплив на вирішення проблем. Результат оцінки виправданий за умови його проведення на одну і ту ж дату по відношенню до всіх облікових об'єктів, в одному і тому ж форматі і на регулярній основі, а структурність відхилень за результатами оцінки об'єктів управлінського обліку покладе початок оцінці структурного ризику.Документ Формування конкурентних стратегій підприємницької структури(2018) Гавриленко, Н. В.; Грищенко, О. В.; Козіцька, Н. О.Наведено обґрунтування стратегічного підходу до формування конкурентоспроможності економічного суб'єкта. Конкурентна перевага встановлюється в результаті впровадження конкурентних стратегій підприємницьких структур. Результатом дослідження є необхідність вибору стратегії лідерства для конкурентних переваг.